منــٌٍتدى مزيـــٌٍكا ابٍ | اغاٍنىٍ | افلامٌٍ | العابٌٍ | برامجٌٍ | شعبىٌٍ | وكــل جديدٌٍ |
الرسالة دي ظهرت لانك مش مسجل دخولك ... لو كنت عضو معانا اضغط دخول .. ولو لسة ماشتركتش اضغط تسجيل وهاتشترك معانا في خطوتين بس .. ولو مش حابب تشارك معانا اضغط اخفاء واستمتع بزيارتك .. واسفين لازعاجكـ .
منــٌٍتدى مزيـــٌٍكا ابٍ | اغاٍنىٍ | افلامٌٍ | العابٌٍ | برامجٌٍ | شعبىٌٍ | وكــل جديدٌٍ |
الرسالة دي ظهرت لانك مش مسجل دخولك ... لو كنت عضو معانا اضغط دخول .. ولو لسة ماشتركتش اضغط تسجيل وهاتشترك معانا في خطوتين بس .. ولو مش حابب تشارك معانا اضغط اخفاء واستمتع بزيارتك .. واسفين لازعاجكـ .
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالرئيسية  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  المجلهالمجله  

الادارة..المنٍتدىٍأ قهــٍوة الشبــابٍ انشاٍْ لخدمٍتكٍم فياٍريت بلاشٍ بخلٍـ وشاٍركوٍ معانٍأ وحبة فوق وحبة تحتٍْ وبمسٍىأ علىٍٍأ الصحــابٍ ومسيلىٍ علىأ نفسكٍ

المسجــــــــــــات دى عندنا وبس

كاتب الموضوعرسالة
Dj-ManDo
الريــــــس الكــــبـــيـــر شبح ديجهات البساتين ™
الريــــــس الكــــبـــيـــر شبح ديجهات البساتين ™
Dj-ManDo

ذكر
تاريخ الميلاد : 22/02/1994

المسجــــــــــــات دى عندنا وبس Empty
مُساهمةموضوع: المسجــــــــــــات دى عندنا وبس   المسجــــــــــــات دى عندنا وبس Emptyالأحد فبراير 28, 2010 11:32 am

الكل بالعيد فرحان الا انا زعلان ودى اقولك كل عام وانت بخير وانت قريب واخدك بالاحضان
المرسل واحد من الناس المستقبل اعز واغلى الناس النص عيدك سعيد قبل كل الناس
اجمل باقه ورد ارسلها من قلبى واحطها بديدك تنشر العبير الفواح حواليك وتقول كل عام وانت بخير
يا مسج الحب سلم عليه وقوله كل عام وهو بخير ولا يبعج عن الحبايب العيد وهو بعيد وربى شين
عيدك مبارك يا قاطع اخبارك العيد بلا وصالك ماله بهجه ولا فرحه وانت بعيد عن احبابك
فديت الى تذكرنى و دايما انا على باله فديت اللى عايدنى و ربى يحقق اماله
كل عيد وانت لربك طايع لنبيك تابع لدينك رافع لاهلك نافع
العيد ذكرنى باحبابى المواجبيب وحبيت اعايدهم قبل لا يسبقونى
للكلمه ردود وللفرحه وجود ولايام العيد وقت محدود فلك تهنئه بلا حدود
بكل زخه مطر وبكل رشه عطر وبعدد من حج واعتمر اهنيلك بقدوم العيد قبل كل البشر
مستحيل تشرق الشمس وما تضويك ومستحيل بقرب العيد ما اهنيك كل عام وانت بصحه وسلامه
كل سنه وانت اعز اصدقائى كل سنه وانت سعيد كل سنه تبقى بقلبى وبشوفتك تكتمل اعيادى
لاحلى قمر عطر وزهر مع كارت يقول عيد مبارك يا اغلى البشر
انا ما اقول كل عام وانت بخير لكن اقول انت الخير لكل عام
احبك انا اموت احبك واتمنى لك عيد سعيد حتى لو قلبى بعيد عن قلبك
ان كنت مشغول بالعيد بس لفته يا حبيبى مسج بكلمتين للمحب تقوله كل عام وانت بخير
اصعب احساس انك تفكر فى شخص ومايفكر فيك وترسله مسج وتقوله كل عام وانت بخير ومايرد عليك
العيد يوم الاحد اهنيك قبل اى حد و اطلب الواحد الاحد يحفظك للابد
حاولت اسابق الناس وارسلك مع خيوط الشمس الماس واقولك كل عام وانت بخير يا مشعل الرقه والاحساس
https://mazika-up.yoo7.com

المسجــــــــــــات دى عندنا وبس
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» *-*الجديد عندنا وبس *-* من توتى الجنتل *-* مهرجان الزيتون *-*
» حصريا علىمنتديات مزيكا دلع مهرجان خد فطيرك اسرة ديجى حورس محمد حريقة عندنا وبس